Home » » FIKRALAR

FIKRALAR

Written By Unknown on 11 Şubat 2013 Pazartesi | 09:48


Gerçekler


https://www.facebook.com/pages/Hersey-BURDA-BUL/140692699426018?ref=hlhttps://www.facebook.com/pages/Hersey-BURDA-BUL/140692699426018?ref=hl
İki fakir muhabbet etmektedir.
Fakir adam diğerine sorar:
- Arkadaş mesela, senin iki araban olsa birini bana verir miydin?
Arkadaşı;
Tabii ki verirdim.
Arkadaşı soruya devam eder:
Kardeşim, peki iki evin olsaydı, birini bana verir miydin?
Arkadaşı:
Ne demek tabii ki verirdim.
Arkadaşı mutlu şekilde soruya devam eder:
Peki iki tavuğun olsaydı birini bana verir miydin?
Arkadaşı gayet ciddi:
Hayır, veremem.
Soru soran arkadaşı merakla:
Peki niye veremezsin?
Arkadaşı:
İki tavuğum var da onun için… :)

Abdurrezzak


Öğretmen iki öğrencisine, sınıfta yaramazlık yaptıkları için kızar ve yüzer kez isimlerini yazmalarını söyler. Öğrencilerden biri bu karara üzülüp itiraz eder, -Öğretmenim, bu çok büyük bir haksızlık değil midir? Öğretmen: – Çocuğum neden haksızlık olsun ki? Öğrenci: -Onun adi Ali, benim ki ise Veled bin Abdurrezzak… :)

6 Gazoz


Ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde yatan bir hasta hastanede çalışan görevliye yanıma gel diye çağırır. Hemen git marketten bana 6 tane gazoz al gel der.
Görevli hastaya kızarak 6 defa tokat atar ve al marketten gazozlarını aldım der. Bu olayın üzerinden  biraz zaman geçer hasta yine hastane görevlisini yanına çağırır ve hastane görevlisine 6 tokat atar ne olduğunu anlamayan görevli sorar. Ne  oldu .
Hasta yanıtlar:
“Boş şişeleri getirdim ağabey”.
:)

Ters Yön


Temel otoyolda ters yöne girer.. Bunu gören trafik polisi, sürücüleri uyarmak için radyodan anons yaptırır. Bu arada ters yolda ilerleyen Temel de radyo dinlemektedir..
Polis radyodan:
Lütfen dikkat, ters yönde ilerleyen bir araç var!
Temel bağırır, ne bir tanesi hepsi hepsi.. :)

Temel üniversite sınavına girmiş. Her soruda yazı tura atarak cevapları vermiş. Ona rağmen heyecanlıymış. Üç saat sonra öğrencilerin çoğu soruları yanıtlayıp, sınav kağıdını verip salonu terk etmiş, Temel hala yazı tura atıyormuş. Sınav görevlisi öğretmen gelip başına dikilmiş demişki:
- Temel, soruların hepsini yazı tura atıyorsun, soruları cevaplamayı hala bitiremedin mi?
Temel:
- Hocam bir saat önce bitirdum; ama cevaplarımı kontrol ediyrum. :)

Geveze


Kız öğrencilerden biri okulda çok gevezelik yapıyormuş. Bütün öğrenciler, bu durumdan şikayetçiydi.  Okul Müdürü bir gün kızın babasına mektup gönderir:
-Kızınız çok geveze, konuşmalarıyla ortalığı karıştırıyor. Rica etsem çaresine bakınız.
Mektubun cevabı gelir:
- Geveze nasıl olurmuş siz gelin bir de annesini görün! :)

Hırsız Yakalayan Robot


Japonya’da hırsız yakalayabilen bir robot icat etmişler.
Robot Almanya’da 5 dakikada 150 hırsız yakalamış.
İngiltere’de 5 dakikada 50 hırsız yakalamış.
Hollanda’da 5 dakikada 20 hırsız yakalamış.
Türkiye’de ise 5 dakikada robotu çalmışlar. :)

İlginç Kaza


Trafik polislerine bir ihbar gelir. Temel ile Cemal kaza yapmıştır.
Polis olay yerine geldiğinde bakar ki, arabalar sapa sağlamdır.
Temel ile Cemal’in ağzı burnu dağılmış. Trafik Polisleri merakla sorar:
-Temel anlat olay nasıl oldu?
-Memur bey, hava sisli oldiğundan kafami pencereden çikarmiş öyle cideydum. Meğersem Cemal de karşı şeritten öyle çeliyormuş. :)

Issız Ada


Temel, bir İngiliz ve bir Alman ile ıssız bir adada mahrum kalmışlar. Günlerden bir gün iyi huylu bir deniz perisi gelip derki:
- ‘Uzun zamandır sizleri izliyorum. Geminiz battıktan sonra burada çok acı çektiniz. İsteyin benden, ne isterseniz.’ der
İngiliz:
- N’olur beni İngiltere’ye gönder, der. İngiliz hoop Londraya gitmiş.
Alman:
- Beni de Almanya’ya lütfen demiş . Alman  hoop Berlin’e.
Sıra Temel’e gelmiş. Temel düşünmüş taşınmış.
- O İngiluz ile Alman uşakları çok özledum. Onları yanıma getir.  :)

Bulaşıkçı


Temel bir lokantanın önünden geçerken “Bulaşıkçı Aranıyor” ilanının asılı olduğunu görmüş. Hemen içeri girip lokanta sahibine:
-Ben ha burada bulaşıkçiluk yapabilirum der.
İş yeri sahibi sorar:
-Kaç dil biliyorsun?
Temel hiç beklemeden cevap vermiş :
-On iki
Önce biraz şaşıran lokanta sahibi sonra kızmış ve:
-Sen benimle alay mı ediyorsun?
Temel :
-Vallahi önce sen başlattun… :)

Koltuk


Ruh ve sinir  hastası İstanbul’a gitmek için uçağa bindirilir. Uçakta bir koltuğa oturur. Ancak koltuğun sahibi gelir, kendi yeri olduğunu söyler ancak onu dinletemez. Kaptana başvurur, kaptan gelip  ruh hastasının kulağına bir şeyler fısıldar. O da hemen kalkıp kendi yerine geçer. Kaptanın ona söylediğini merak ederler.
Kaptan;
- Bu oturduğu koltuğun İstanbul’a gitmediğini, diğerinin gittiğini söyledim. der. :)

Kıskançlık


Mehmet okul çıkışı eve gelir.
Babası Mehmet’e derki: okulunuza yeni gelen öğretmeninle iletişiminiz nasıl, her hangi bir sorun yok değil mi?
Mehmet:
- Baba aramız harika, yalnız Öğretmen seni çok kıskanıyor. der
Babası şaşırır:
- Kıskanıyor mu, niçin?
Mehmet:
- Bugün bir çok kez, ‘çocuk senin baban ben olsaydım’ diye söylenip durdu. :)

0 yorum:

Yorum Gönder