Home » » ŞİİRLER

ŞİİRLER

Written By Unknown on 12 Mart 2013 Salı | 07:45

https://www.facebook.com/pages/Hersey-BURDA-BUL/140692699426018?ref=hl

Leb Demeden

Sabit İnce
Sezişin kuvvetli bilirim seni,
Leb demeden leblebiyi anlarsin.
Yaraliyim deyip de öldürme beni,
Ben ölürsem Sezini’yi yanlarsın...

Ayrılma diyorsun aşkın ardından,
Uyku girmez gece yarin derdinden,
Selam mı var yoksa canan yurdundan,
Esen yelden ne kokular dinlersin...

Pay çıkarmaz mıyım dostun derdinden,
Bu yüzden ayrıldım il’im, yurdumdan,
Hep koşturdum gonca gülün ardindan,
Az sözümden sen çogunu anlarsin.

Yüz çevirmem mah cemalden, güzelden,
Kertme yaptim zaten levh-i ezelden.
Bir cevap yazayim sana tez elden,
Belki Zeki gibi beni tanlarsin...

Bir bilirdim yedi imiş kapisi,
Hangi maddedendir acep yapisi,
Bir de mevcut degil mi ki hepisi,
Herşeyi söylersem beni Çanlarsin...

Deş bakalim körelenmiş közümü,
Iyi baksan seyrederdin özümü,
Türkçe yazar Türkçe derim sözümü,
Kuşmuyum ki beni Süleymanlarsin..

Gülün özündeki şerbet aramam,
Haddimi bilirim fazla varamam.
Mutlulugun adresi ne soramam,
Hüzün duraginda niye sonlarsin...

Arslan zannedirdim, korkuyor musun?
Pir kelimesinden ürküyor musun,
Yoldan şarampole sarkiyor musun,
INCE anlatmazsam nasil anlarsin?

SEVGİLİMM.
Gözlerimden akan kanlı yaştan
Serin bir rüzgar vardı hep telaştan
Fışkırıyor ansızlığı uğraştan
Gamlı bir yara gibi titriyor bu yürek.
Sevgisizlik sardı dört bir yanımı
Kim bozacakmış bu beter anımı
Beni benden bilecek uğradı mı.İşte…
Gamlı bir yara gibi titriyor bu yürek
Yeni sayfalar açtım günahım da
Her yanımda sevabım da
Gönlümün ilk baharında
Gamlı bir yara gibi titriyor bu yürek
Her gün diyeceğim korkusuyla
Heyecanımın duygusuyla
Kalbimin tutukusuyla
Gamlı bir yara gibi titriyor bu yürek
Ellerimi Tuttuğun Anda
Durur Sanki Bütün Dünya
Kelimeler Ayaklanır Hemen
Ama Sadece Sana Olan Sevgimi
Aşkımı Anlatır Tüm Kelimeler
Durgun Bir Nehir Misali
Öyle Güzel Öyle Duru Bi
Aşkım Varki Sevgilim
Anlamanı Bekler Yüreğim
Seviyorum Seni
Bir Çocuğun İlk Kırmızı
Bisikleti Gibi..

0 yorum:

Yorum Gönder